گیمرها

گیمرها همه چیز درباره گیم و بازی gamerha.blog.ir

گیمرها

گیمرها همه چیز درباره گیم و بازی gamerha.blog.ir

سلام.
من در این وبلاگ می خواهم اخبار مربوط به بازی و کرک و دانلود بازی قرار بدهم.

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger

مرتضی شوشتری | جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ق.ظ
توضیحات بازی: سری Call of Juarez عمر کوتاهی دارد، اما یکی از پرفراز و نشیب ترین مجموعه های نسل هفتم است. نسخه اول این بازی در سال ۲۰۰۷ برای PC و Xbox 360 عرضه شد و با توجه به اینکه جزو اولین عناوین اول-شخص ساخته شده برای نسل کنونی بود، با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. استودیوی Techland بلافاصله کار روی نسخه دوم را شروع کرد و قسمت دوم این بازی را با عنوان Bound in Blood عرضه کرد. با اینکه CoJ: BiB بازی خوبی بود، اما اظهارات عجیب و غریب سازندگان و Ubisoft مبنی بر اینکه بهترین بازی Western تاریخ را ساخته اند، باعث شد تا این بازی بیشتر شبیه یک Hype دیگر از سوی Ubisoft باشد و نه تنها بهترین بازی Western تاریخ نباشد، بلکه در سال بعد و با عرضه Red Dead Redemption عمر این سری پایان یابد.در حرکتی عجیب تر، Ubisoft ساخت قسمت سوم CoJ را در دنیای مدرن تأیید کرد.


The Cartel سومین نسخه از این بازی بود که جز یک شکست تلخ، چیز دیگری به ارمغان نیاورد. با این حال، Ubisoft همچنان به ساخت نسخه دیگری از این سری اصرار دارد و در همایش PAX 2012 نسخه جدیدی با عنوان Gunslinger را معرفی کرد. اخیراً نمایشی از بخش های مختلف گیم پلی توسط سازندگان نشان داده شده که در یک نگاه کلی، می توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. بزرگ ترین حرکت مثبت Techland بازگشت به سبک و سیاق نسخه اول بازی است..


» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.


» حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8

CPU: 2 GHz Intel® Core™2 Duo or 2 GHz AMD Athlon™ 64 X2

Memory: 2 GB RAM


Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c–compliant

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c–compliant 

» سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows® 7 (SP1)s

CPU: 3 GHz Intel® Core™2 Duo or 3 GHz AMD Athlon™ 64 X2 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1024 MB DirectX 10–compliant or higher

DirectX®: 10

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: 5.1 surround sound


» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۲٫۱ GB

دانلود قسمت ۱ : لینک مستقیم

دانلود قسمت ۲ : لینک مستقیم

دانلود قسمت ۳ : لینک مستقیم


 

ندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslingerندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslingerندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslingerندای خوارز: تفنگدار – Call of Juarez Gunslinger

  • مرتضی شوشتری

نظرات  (۱)

  • عاشقان مهدی موعود(عج)
  • سلام ممنون از حضورت و اظهار لطفت
    با افتخار لینک شدی
    بدرود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی